Wednesday, 10 September 2014

Meine neue Stickarbeit


Ich habe mich heute einmal wieder mit meinem Stickprojekt für meinen Ehemann beschäftigt. Es ist mein Photoshopentwurf eines keltischen Baumkreis, der von http://www.fingerprintfabric.com/ auf Stoff gedruckt wurde und dessen Oberfläche ich jetzt gestalte. Der Wandbehang wird, wenn er denn einmal fertig ist meinen Mann, er ist  Kunstdrechsler, auf seinen Kunsthandwerkermärkten begleiten und seine Holzhütte aufhübschen




Today once again Iam busy with my embroidery project for my husband. It is my Photoshop design of a Celtic tree circle, which was printed by http://www.fingerprintfabric.com/ on cotton and I create now the surface. My husband is art wood turner . And the wall hanging intended to accompany my husband on the craft markets and should make the  market hut beautifully
 
Gesamtbild
Detail



























Bestickte Baumkrone

1 comment:

Catherine said...

What a wonderful project Maren and a beautiful result. I'm sure it will attract attention at your husband's market stall. I love your colours